Pages

Tuesday, February 25, 2014

Bila Asma dan darah tinggi mula menyerang aku..

IMG_20130924_092759Mulanya aku di serang semput..dek krna dah tak tahan, balik je anak aku dari keja dia terus

bawa aku ke klinik,tapi klinik yang selalu aku gi tu tutup. jadi anak bawaaku ke kliik lain iaitu klinik Insan,.mulanya aku nak beli ubat je tp anak aku suh cek doktor dulu…Lepas di di cek aku di suh sedut,kmudian cek darah tinggi dan kencing manis..keputusannya aku ada penyakit darah tinggi..dan bila di cek lagi aku di dapati ada ketumbuhan dalam perut..

So utk sakit darah tinggi aku kena jumpa doktor dua minggu lagi dan utk.ketumbuhan dlm perut aku kena jumpa doktor 3 bulan lagi..

Kini trpaksa la aku makan brpantang..

untuk sakit darah tinggi,trpaksa la aku minum jus lemon dan kulit lemon parut,ni info dari sesorang masa aku hantar cucu aku ke skolah..katanya mujarab ,cz dia sendiri dah cuba dan sakit darah tingginya ilang..,jadi aku cuba la..

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...