Pages

Tuesday, December 10, 2013

Aku dan Ahad

C360_2013-12-08-15-24-42-557Pada awalya blog ni aku nak buat blog pribadi tentang family je.. skadar utk bacaan sendiri..tatapan sendiri je..tp ,tanpa segaja da jadi blog rojak la pulak…

tapiiii da lama pulak aku x tulis tetang kisah pribadi..

C360_2013-12-08-15-37-14-438

Pd ari Ahad lepas aku  ke majlis Hari Graduasi dan Konsert

cucu aku.di Tiram Mart..tp sbelum ke majlis tu aku ke majlis keduri kahwin  anak kawan anak aku  di Majidi..dulu…

Tpat kul 1pm kami sampai ke lokasi majlis yg di tetapkan cz kata umi baby majlis akan bermula kul 1.30pm..tunggu punya tunggu kul 3.15 baru majlis bermula…C360_2013-12-08-15-35-25-035

Dah selesai majlis kami terus ke KFC..Tp bak kata org tua ,,lapar mata je..odernya bayak2 tp bila makan x abispun… aku biasa le.. lau mkn ayam tue plg banyak dua ketul ,lau x satu ketul je la.. last2 bugkus bwa balik rumah

Sampai je kat rumah masha allah..punyala tekejut..ank kucing ksayangan anak lelaki aku plak da tinggal kepala dan kaki je, yg lainnya da abih kena mkn,,Sape yg mkn x tau la pulak,, kt umah aku ada kucing cikit je..Lau sblum ni 16 ekor skrg cuma ada 8 ekor je..

X tau nape sejak akhir2 ni banyak kucing aku yg pergi..ada yg prgi nyambut seruan Ilahi,ada pulak yg gi tah kmana,tapa pesan ,tanpa kesan..,Yg pasti..aku ada nmpk agi si putih masih ada kat kuli tp x nk blk umah..x tau la knape..mugkin putih sronok tinggal kat sana..x pe la janji putih bhagia..

Ari ni ank llaki aku patutnya kje mlm tp dia mta cuti cz bla ttiba je aku da demam dn mutah2 blk..smmangya sblum kluar aku da demam,tp blada mkn ubat dn da ok cikit dn kenangkn prmitaan cucu utk ke majlisnya ,aku gi la jugak..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...