Pages

Tuesday, July 16, 2013

Air Minuman Ini Di Buat Dari Air Kencing Lembu

minuman tin air kencing lembuAir Minuman Di Buat Dari Air Kencing Lembu-Di Mangalore India, Terdapat peningkatan permintaan untuk air kencing lembu or’Gomutra Arka ‘kerana keberkesanannya dalam mencegah pelbagai penyakit,

termasuk kencing manis, kolesterol tinggi, penyakit buah pinggang, Keasidan dan penyakit kulit. Arka atau air kencing lembu suling sedang dikumpulkan daripada baka tempatan lembu likemalenadu gidda, hallikaru dan kankrej.
Populariti air kencing lembu mempunyai beenviral di bandar dan telah dikunjungi oleh ramai. Sumber mengatakan bahawa doctorsin penggunaan bandar dan menetapkan air kencing lembu suling kerana kesihatan benefits.According untuk Santhosh Kumar, pegawai yang bertanggungjawab ke atas goshala atau cowshelter daripada Govanithashraya Trus pengeluar utama lembu suling sahaja urinewill berkembang disebabkan naungan berterusan dan peningkatan permintaan forcow air kencing.
Santosh Kumar orang yang menemui Arka atau suling cowurine, menyatakan bahawa beliau telah menjalani latihan dalam membuat air kencing suling dan ubat-ubatan otherorganic menggunakan produk organik dari baka tempatan lembu dan herbalmedicines menggunakan herba dalam sekitar goshala. Famousdiscovery Nya Arka telah membuat satu kejayaan dalam dunia organicmedicines, yang menyebabkan syarikat-syarikat lain untuk mengambil faedah dengan air kencing lembu dan startto mengeluarkan jenama mereka sendiri.
Minuman Yang dibuat dari urine lembu. Pergerakan Nasionalis Hindu, mengatakan bahawa minuman ini sedang dalam proses akhir pembangunan. Minuman yang dibuat dari urine lembu ini dirancang akan dilancarkan pada 2009. Menurut pengeluar minuman ini, “Minuman akhirnya tidak akan berbau seperti urine, dan rasanya juga akan nikmat.” Gau Jal, nama yang dirancang ini bermakna ‘Cow Urine’. Menurut para pembuatnya, minuman ini akan dapat menyaingi Pepsi dan Coca Cola.
Sanggup ke orang nak minum?

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...