Pages

Sunday, June 9, 2013

Zizan Dan Emma Bercinta Guna Kod Rahsia

Zizan Dan Emma Bercinta Guna Kod Rahsia Nampaknya cubaan pasangan yang telah beberapa kali menafikan mereka bercinta kantoi lagi.

Biarpun ini bukanlah bukti sahih yang menunjukkan mereka bercinta, tetapi bukti-bukti kecil inilah yang nanti bila dihimpunkan akan menjadi besar dan soheh...tak gitu?Terkini menerusi Kosmo, sang Diva telah membocorkan satu lagi cubaan Zizan dan Emma Maembong apabila mereka dilaporkan bercinta dengan menggunakan kod rahsia. Wolawehh...hebat juga teknik derang nih. Jom kita baca petikan dari Diva Kosmo dibawah ini,
"Diva sebenarnya nak cakap pasal hubungan pelawak popular dekad ini, Zizan Razak dengan artis bawah syarikat naungannya Emma Maembong. Bukan sekali mereka dikatakan sedang menjalin hubungan istimewa walaupun Zizan dan Emma masing-masing menafikan. Emma hanya anggap Zizan macam bos, Zizan pula kenal Emma lama dahulu dan sekarang Emma jadi artis yang bernaung bawah pengurusannya.

Itu Diva tahu, yang Diva nak tahu ialah hubungan perasaan Zizan dan Emma, dalam senyap-senyap Zizan dan Emma sekarang main pakai singkatan bahasa untuk meluahkan rasa rindu, sayang, cinta dan kasih mereka. Diva tak perasaan tetapi seorang kawan yang ada nombor telefon Zizan dan Emma yang tunjukkan sesuatu kepada Diva.

Katanya Emma menulis ‘MRR berserta simbol hati’ pada status WhatAppnya manakala Zizan pula meletak status ‘MRR CFR’. Sekali pandang memang tak memberi erti tapi dibelek-belek, MRR itu seakan-akan memberi maksud Mohd. Razizan Razak dan CFR pula macam Siti Fatimah Rohani

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...