Pages

Friday, May 3, 2013

Raja Azmi Buat Laporan Polis Pasal Pelakon Anak Ikannya!

2013-05-02_124941Sebelum ini, Murai Batu ada ceritakan sedikit di dalam ruangan ini pasal tindakan berani mati seorang pendatang baru yang tidak segan silu

menggunakan nama seorang produser popular untuk mengadakan satu sesi uji bakat di ibu kota. Korak-punya korek, akhirnya Murai Batu dapat tahu bahawa pendatang baru itu adalah Adam Davin yang sebelum ini dilaporkan bakal membintangi filem Anak Ikan terbitan penerbit sensasi dan popular Raja Azmi Raja Sulaiman.
Khabarnya tanpa pengetahuan Raja Azmi, si Adam Davin yang juga seorang model ini telah pun mengdakan sesi uji bakat untuk filem Anak Ikan di sebuah ibu kota-, baru-baru ini.
Apa motifnya mengadakan uji bakat palsu itu pun Murai Batu tidak tahu. Tapi, yang nyatanya dia telah menggunakan nama produksi filem Anak Ikan untuk mengadakan sesi uji bakat tersebut.
Khabarnya, ramai juga yang datang menghadiri uji bakat itu dan ada di antaranya yang pelik apabila diberitahu bahawa jurukamera lewat datang kerana masih lagi on the way ke sesi uji bakat itu.
Last-last di Adam Davin ini dikatakan telah melakukan sesi uji bakat tersebut menggunakan telefon bimbitnya. Mujurlah salah seorang daripada bakat baru yang datang ke sesi uji bakat itu merupakan kenalan rapat kepada Raja Azmi.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...