Pages

Friday, May 24, 2013

Lelaki Bulu Ketiak Lebat Merupakan Calon Suami Ideal Bagi Wanita

92446-axillism_armpits_sex-300x225Selain beberapa sifat pria yang menjadi idaman kaum hawa, kejantanan lah juga menjadi salah satu faktor yang cukup diperhitungkan. Contohnya

adalah lelaki bulu ketiak yang ternyata menjadi calon suami ideal di mata wanita.

Hal ini menjadi faktor yang cukup penting bagi wanita dalam mencari calon suami yang ideal. Untuk itu, wanita lebih memilih lelaki yang membiarkan bulu ketiaknya tubuh subur. Demi kenyamanan, wanita merasa perlu menemukan lelaki yang boleh menerima kekurangannya. ??

Setidaknya, itu menjadi trending topic di Twitter melalui tag #whoeverImarry. Penasaran lelaki macam apa yang wanita anggap calon suami ideal? Cosmopolitan memberikan bocorannya.??

Pria yang saya nikahi???”Tidak mencukur bulu dada, ketiak, dan lengannya. Tapi, sangat penting bagi lelaki untuk mencukur bulu di punggungnya.” – @BrandiBelle73.??

“Harus mengerti kegilaan saya saat bertemu Justin Bieber, sebab saya tidak akan mampu mengendalikan perbuatan saya.” – @emmaaa_louise.??

“Harus boleh menerima kegilaan-kegilaan saya tanpa menyebut saya gila.” – @catewhite.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...