Pages

Tuesday, May 14, 2013

Gosip Hiburan: Miliki Syarikat Sendiri, Ain Nordin Nafi Ditaja

ain newPengarah filem baharu Ain Nordin berharap tidak ada mana-mana pihak yang mempertikaikan kewujudan syarikat produksi miliknya iaitu Star Scope Production Sdn. Bhd. yang kononnya mendapat tajaan

oleh individu daripada kalangan VVIP.

Ain atau nama sebenarnya Nurul Ain Nordin, 25, turut menafikan dia diberi sejumlah wang sebagai dana menerbitkan filem Oh Mak kau (OMK) yang bakal akan ditayangkan pada 16 Mei.

"Rasanya di zaman sekarang ini usia muda bukan penghalang untuk memiliki sebuah syarikat dan kemudiannya boleh menerbitkan sebuah filem.

"Sejak dahulu lagi saya sudah bekerja keras menyimpan duit untuk membuka sebuah syarikat produksi. Memang benar saya tidak membuat sebarang pinjaman untuk terbitkan OMK, tetapi saya memiliki tiga orang rakan kongsi.

"Jadi tiada istilah saya ditaja VVIP atau tidak. Semua itu mengarut," katanya kepada mStar Online.

Tambah Ain lagi, seandainya masih lagi orang cuba mempertikaikannya lagi, dia tidak kisah asalkan kariernya tidak diganggu dengan kerja-kerja seninya yang juga sebagai pengarah dan pelakon.

Dalam pada itu, Ain juga sudah bersedia dengan segala tohmahan dan kritikan yang bakal diterima selepas ini dan menganggap ia sebagai satu cabaran untuknya terus berjaya.

"Ketika awal kemunculan saya dalam industri filem, saya sudah menerima kritikan yang sangat teruk gara-gara penyebaran foto yang menampakkan sebahagian tubuh di bahagian belakang bagi poster filem Suatu Malam Kubur Berasap sekitar tahun 2011.

"Kemudian tidak lama selepas itu kontroversi kononnya saya dan Syamsul Yusof pula bercinta. Semua itu telah mengajar saya untuk jadi lebih kuat dan bersedia menghadapi segala cabaran.

"Insya-Allah setiap kritikan itu juga akan memberikan saya pengajaran agar menjadi seorang yang lebih baik di masa akan datang nanti.

Filem OMK berkisarkan tentang dua beradik, Sam (Jepp) dan Mun (Shuib) dengan kata simbol mereka, ‘kemas balik selepas mencuri’ sering mencetuskan kemarahan ibu mereka.

Segalanya berubah dengan kedatangan Que (Ain), seorang wanita yang berjaya mencuri hati mereka berdua.

Kehadiran Que juga membuatkan Embun (Didie) terasa tergugat kerana menganggap Que cuba menentang dan merampas kawasan miliknya.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...