Pages

Saturday, September 15, 2012

Tauke kedai tayar mati dibunuh


Kes bunuh
KAJANG – Seorang lelaki terkejut apabila menemui mayat rakannya yang mati dibunuh bersama seorang wanita ketika dia datang untuk mencari mangsa di sebuah rumah di Taman Segar Perdana, Batu 9, Cheras......

Mayat Leong Kian Sheong, 37, dan Vivien Wong, 20, ditemui pada pukul 10 malam dalam keadaan terlentang dan berlumuran darah akibat ditikam serta dikelar di beberapa bahagian badan. Kian Sheong merupakan pengusaha sebuah kedai tayar manakala Vivien tidak bekerja.
Difahamkan, kejadian tersebut berlaku pada pukul 6 pagi Khamis lalu namun ia hanya disedari kelmarin selepas rakan Kian Sheong yang gagal menghubungi mangsa sepanjang hari datang ke rumah mencarinya.
Mayat kedua-dua mangsa yang lengkap berpakaian itu ditemui di dalam bilik bacaan di tingkat bawah rumah teres berkembar. Pintu utama rumah juga tidak berkunci ketika rakannya tiba.
Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Ab. Rashid Ab. Wahab berkata, kejadian itu dilakukan lebih daripada seorang suspek dan mangsa mati akibat ditetak dengan parang. Senjata itu ditemui di dalam rumah tersebut
Sumber : kosmo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...