Pages

Wednesday, September 19, 2012

Penoreh getah maut ditembak


Kes bunuh

SUNGAI PETANI 18 Sept. Seorang wanita yang bekerja sebagai penoreh getah maut terkena tembakan yang dilepaskan sekumpulan lelaki yang terlibat dalam satu pergaduhan berhampiran rumahnya di Ladang Bukit Lembu, Gurun, malam tadi......

Dalam kejadian kira-kira pukul 11 malam itu, K. Kalyani, 57, dikatakan sedang berehat di hadapan rumahnya bersama suami dan anggota keluarganya yang lain.
Suami mangsa, M. Thannimalai, 63, berkata, dia terdengar deruman enjin motosikal dan kereta memasuki kawasan rumah mereka dan kumpulan lelaki itu turut membuat bising di situ.
“Saya terdengar bunyi tembakan, namun tidak menyangka salah satu tembakan itu mengenai isteri saya. Saya hanya menyedari apabila melihat isteri saya, yang berada tidak jauh dari saya, jatuh dan darah mengalir membasahi kawasan dia rebah," katanya ketika ditemui di Hospital Sultan Abdul Halim (HSAH), di sini hari ini.
Sumber : Sinar

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...