Pages

Monday, February 6, 2012

Sup ekor che wan

Balik dari HSA Jb Aku ,Syam dan baby singgah kedai makan
da penat
 terus makan kat kedai je
balik rumah tak yah le masak lagi
\
Sup ekor ni Syam yang makan
Die makan nasi putih,sup ekor ,telur dadar dan sambal belacan
Aku dan baby pulak makan nasi goreng seafood
Lau Syam die suka tea o ais
jadi die minum tea o ais
Selalunya baby suka minum milo ais pi ari ni die tukar selera
mungkin sebab air ni nampak cantik agaknya
jadi kali ni baby minum air ni
da haus sangat
minum dulu la
Kali ni aku ada temu janji kul 2.30pm
tapi kul 12.30pm lagi aku da sampai HSA
saje gi awal
 nak ambik no 1 lau boleh tp tak leh jugak 
dpt no 2
Baby jalan- jalan kat HSA
Masa aku sampai keadan di HSA masih lengang

1 comment:

  1. wah sedap lah pula tengok sup ptg2 cam ni....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...