Pages

Tuesday, February 18, 2014

Bila Anissa Gi Shoping

IMG_20140216_131805

Anissa

Bermula dari 6/2/14 aku mula jaga seorang  budak,.comel sangat,...

Namanya Anissa..aku jaganya.atas dasar kesiankan ibunya yg ssh nak keja..faham2 je la ,ibu tunggal…

Anissa ni baik sangat budaknya ,tak banyak kerenah ,cuma bila nak tido,ssekali dia meragam..tu pon lau trlambat dari masa tidonya..

Semalam aku dan anak bawa Aissa g jalan2..Shoping cikit tuk Anissa,aku belikan Anissa sumi..Anissa ni suka makan sumi..asyik ronda2 , Anissa  dah tertido dgn sumi kat tangan.

Ari ni masuk ari yg ke 13 aku jaga baby Anissa ni..Sbenarnya pd awalnya bknaku saja yg nak jaga Anissa tp aku akan jaga dgn kwn yg dok kat rmh aku tu..tp tah la..katanya nak jaga  sama2,tp sudahya cam aku jaga sorang gak,apa taknya,dia cuma jaga dlm 2 jam je dlm shari

Apa nak buat..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...