Pages

Tuesday, September 10, 2013

Lelaki Mati Kerana Derma Air Mani

mati kerana derma air maniDi China, seorang pelajar perubatan yang berusia 35 tahun meninggal dunia ketika menderma air mani untuk kali kelima dalam masa

dua bulan.Jururawat di Hubei Provincial Bank Sperma Manusia mendapati Zheng Gang tidak sedarkan diri di dalam bilik penderma dan dia mati dalam perjalanan ke hospital.
Tiada siapa yang tahu apa yang berlaku dalam 45 minit Zheng ketika di dalam bilik sahaja, dan punca kematiannya masih misteri kerana badan beliau telah dibakar sehari selepas dia meninggal dunia tanpa bedah siasat.
Orang-orang yang tahu Zheng dari Universiti Huazhong Sains Dan Teknologi, yang memiliki bank sperma, berkata beliau adalah sihat daripada mana-mana mereka. "Saya tidak melihat dia sakit dalam tempoh tiga tahun," kata seorang pensyarah, Profesor Lin.
Zheng adalah seorang doktor yang menghadiri di Jabatan Pembedahan Jantung Dan Otak Laohekou Hospital Bilangan 1, tetapi beliau meletak jawatan pada tahun 2008 untuk mengikuti ijazah sarjana dan PhD. Beliau melawat bekas rakan sekerja dari semasa ke semasa, dan rekod menunjukkan mereka memberi dia cek lengkap perubatan 10 hari sebelum dia meninggal dunia.
Menurut laporan itu, Zheng, berdiri di 178cm dan berat dalam pada 80kg, dalam kesihatan yang cemerlang. "Malah apabila beliau telah bekerja di sini, kami tidak melihat dia sakit," kata seorang pembantu perubatan.
Zheng Jinlong membawa bukti yang dikumpul sendiri.Zheng Jinlong, bapa Gang Zheng itu, menerima 88.000 yuan (RM44, 000) dari universiti anaknya sebagai pampasan, dan mereka dikecualikan itu yuan 20000 (RM10, 000) tuisyen yuran untuk beliau anak perempuan-dalam undang-undang-yang ada juga seorang pelajar di sana. Jinlong, bagaimanapun, telah memfailkan tuntutan mahkamah 4mil yuan (RM2mil) terhadap institusi.
"Saya bertanya untuk bedah siasat ke atas anak saya beberapa kali, tetapi permintaan saya ditolak. Sesuatu perlu silapnya Anak saya begitu sihat," kata Jinlong, membaca dakwaan pada perbicaraan kes itu minggu lalu. Beliau menambah bahawa dia tidak mampu membayar seorang peguam dan telah mengumpul bukti sendiri.
Menurut laman web Bank Sperma Manusia Hubei Provincial, penderma yang berkelayakan mestilah menderma air mani dari lapan hingga 15 kali dalam tempoh enam bulan menerima pendapatan antara 3800 dan 4800 yuan (RM1, 900 hingga RM2, 400). Tambahan 200 yuan (RM100) Yuran dibayar jika penderma menyelesaikan tugasan dalam tempoh tiga bulan.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...