Pages

Thursday, June 13, 2013

Tangan Yang Saya Pimpin Tu Tangan Ibu - Shaheizy Sam

Tangan Yang Saya Pimpin Tu Tangan Ibu - Shaheizy Sam3 Shaheizy Sam akhirnya tampil mengeluarkan kenyataan menafikan dirinya kini sedang dilamun cinta dengan Fazura

.Menerusi akhbar H.Metro, Shaheizy mengakui sering keluar bersama dengan Fazura, tetapi mendakwa hubungannya dengan pelakon itu sekadar rakan artis sahaja. Sambil itu beliau menegaskan, dirinya sudah acapkali berdepan dengan gossip percintaan sebegini dan dah menjali lali.Tangan Yang Saya Pimpin Tu Tangan Ibu - Shaheizy Sam

“Saya akui memang saya dan Fazura teman rapat tetapi kami tiada apa apa ikatan. Cukuplah saya katakan kami kawan dan akan terus berkawan,” jelas Shaheizy Sam yang mengenali Fazura sejak 2008.
“Kalau ada dakwaan mengatakan saya dan Fazura sering keluar bersama, saya akui ya kami selalu keluar tetapi secara faktanya hubungan itu hanya sebagai rakan artis,” tambah pelakon drama Kisah Cinta ini.

Tangan Yang Saya Pimpin Tu Tangan Ibu - Shaheizy Sam

Oh ya, berkaitan soalan peminat terlihat beliau berpimpinan tangan, Shaheizy Sam menjelaskan yang wanita tersebut merupakan ibunya dan peminat mungkin keliru kerana wajah ibunya dan Fazura kelihatan hampir sama.

Tangan Yang Saya Pimpin Tu Tangan Ibu - Shaheizy Sam | Shaheizy Sam akhirnya tampil mengeluarkan kenyataan menafikan dirinya kini sedang dilamun cinta dengan Fazura.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...