Pages

Friday, June 7, 2013

Sifat Keibuan Yusnita Buat Shajiry Tertarik

Sifat Keibuan Yusnita Buat Shajiry TertarikMohamad Shajiri Damery atau Shajiry telah bertunang dengan Yusnita Yusof pada 9 Mac lalu dan pasangan ini telahpun selamat diijabkabulkan

dalam satu majlis pada Sabtu 1 Jun 2013 lepas

Majlis resepsi pasangan pengantin baru ini pula dijangka akan diadakan pada 8 Jun di Ipoh, Perak.Alhamdulillah segala persiapan untuk majlis perkahwinan yang sudah dirancang sejak awal tahun semuanya sudah selesai dan doakan yang terbaik buat saya dan isteri," katanya ketika ditemui baru-baru ini.
Ditanya apakah yang membuatkan Yusnita istimewa di matanya, Shajiry memberitahu, sifat keibuan yang ada pada isterinya itulah yang membuatkan dirinya tertarik.
"Dia (Yusnita) seorang wanita yang lemah lembut dan mempunyai sifat keibuan dalam dirinya. Ia membuatkan saya tertarik untuk menyuntingnya sebagai isteri saya yang sah.
"Lagipun dia juga banyak memberi perangsang dan menjadi tulang belakang dalam setiap perkara yang saya lakukan baik dalam bidang seni ini mahupun perniagaan yang saya ceburi," ujarnya lagi.
Dalam perkembangan lain, Shajiry bakal muncul dengan dua buah lagu single terbaru berjudul "Hati Lelaki" dan "Lupakan" yang dijangka dikeluarkan pada penghujung tahun ini.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...