Pages

Tuesday, June 18, 2013

Shae Tidak Marah Bobo Kerana Angkat Skirt

shae-tidak-marah-bobo-kerana-angkat-skirt-skynightz-01Pada anugerah Blockbuster yang lalu, Bobo dengan spontan telah mengangkat skirt Shae dan hari ini Shae memberikan jawapan mengenai perkara tersebut.

Shae berkata dia tidak marah dengan tindakan Bobo yang membuat parodi terhadap lagu Sayang. Malah gadis tinggi lampai ini menyifatkan Bobo sebagai seorang yang sangat lucu dan unik.

“Pertama kali saya tonton klip video parodi itu, saya ketawa besar. Bobo sangat lucu! Tak sangkat video itu jadi popular. Biarpun ada yang memberi kritikan negatif terhadap Bobo tapi bagi saya dia sangat menghiburkan. Saya tak marah pun pada dia dan tak rasa dia rosakkan lagu saya.

“Kelmarin kami berpeluang bertemu dengannya dan sama-sama membuat persembahan di Anugerah Blockbuster 2. Mulanya dia malu-malu dengan saya tapi lama-lama dia okay. Saya gembira dapat bergabung membuat persembahan bersamannya.

Sementara itu, di minta mengulas mengenai tindakan Bobo yang seolah- olah seperti sengaja mengangkat skirtnya ketika persembahan tersebut, Shae berkata,

“Iya ka? Saya tak sedar pula dia buat macam tu. Mungkin itu hanya spontan. Saya okay saja. Lagipun memang skirt saya itu rekaannya begitu. Tiada apa-apa”, ujarnya.

Perkembangan lain, Shae juga ada menerima tawaran lakonan di sini malah dia baru selesai beberapa penggambaran telemovie. Namun dia merahsiakan judul-judul telemovie tersebut kerana dia sendiri mahu memberitahu kepada peminat-peminatnya menerusi laman Twitter, apabila masa tayangannya sudah hampir nanti.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...