Pages

Thursday, June 13, 2013

Ibu Mertua Ulas Kenyataan Farid Kamil

ibuddBaru-baru ini Farid Kamil telah mengeluarkan beberapa status Twitter yang seolah-olah ditujukan kepada ibu mertuanya. Antara status tersebut,

Farid menyatakan yang dia sudah 4 tahun bersabar dengan kerenah ibu Diana Danielle.

Ibu Diana Danielle, Norsiah Ramli bagaimanapun enggan mengulas lanjut mengenai apa yang diperkatakan oleh menantunya.

"Biarlah dia (Farid) nak kata apa, saya senyum saja. Doakan yang baik-baik untuk mereka, itu saja yang saya mampu lakukan. Selepas saya baca di sebuah blog, baru saya tahu (kenyataan Farid). Biarlah dia (Farid) yang nak petik. Saya okay saja".

Diharapkan Farid Kamil dan ibu mertuanya dapat menyelesaikan masalah ini dengan baik.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...