Pages

Tuesday, June 18, 2013

Gempar tapak kaki misteri


image
KUALA PILAH – Penduduk Kampung Kepis Baru, , gempar apabila menemui ratusan kesan tapak kaki luar biasa dan bersaiz besar di atas tanah,

Gempar tapak kaki misteri
Kesan tapak kaki yang ditemui

semalam.
Berdasarkan kedalaman tapak berkenaan, kesannya dilihat teratur serta dipercayai melibatkan makhluk hidup berkaki dua, serta berat melebihi 100 kilogram.
lebih 200 kesan tapak kaki berukuran kira-kira 20 sentimeter panjang, manakala terdapat lima jari sebesar kira-kira lima sentimeter setiap satu di kawasan lapang berdekatan sebuah hutan di situ.
, Adnan Pungut, 48, orang pertama menemui kesan tapak kaki itu berkata, dia menyedari sesuatu luar biasa pada tanah di situ ketika datang ke kebunnya untuk membakar longgokan kayu yang sudah ditebang, kira-kira 3 petang “terkejut melihat banyak kesan tapak kaki luar biasa dan saiznya besar. Dengan rasa takut, balik ke rumah dan memberitahu kepada penduduk kampung.
bersama beberapa penduduk kampung kemudian cuba menjejaki tapak kaki tersebut sehingga ke hujung. Di pertengahan, dan dapati ada kesan bulu ayam berselerakan, dipercayai telah dimakan makhluk misteri berkenaan.
Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...