Pages

Wednesday, May 22, 2013

Mak Afiq Kurang Siuman, Eina Terlupa Nak Off Record

Mak Afiq Kurang Siuman, Eina Terlupa Nak Off Record (1) Eina yang mengakui tertekan dengan kes Afiq dan Ibunya mendakwa beliau terlupa nak beritahu supaya wartawan "off record"…

perkataan beliau itu.Setelah terkeluarnya perkataan "Mak Afiq kurang siuman" dan menerima kecaman ramai orang, Eina akhirnya akan menutup mulut dari berkata tentang hal itu lagi, dakwanya menerusi akhbar sinar.
Apabila ditanya wartawan tentang hasratnya untuk tetap menyaman ibu Afiq, Hasliza Mohamad, Eina menegaskan  bahawa perkara saman menyaman akan diteruskan oleh keluarganya ekoran kenyataan Hasliza itu melibatkan maruah keluarga.
“Keluarga Eina yang nak saman, bukan Eina.
“Eina dikecam pelbagai pihak kerana hendak menyaman orang tua. Ini bukan soal orang tua ke bukan orang tua, ini melibatkan maruah. Dia tuduh Eina tanpa bukti pun,” katanya yang akui tertekan sejak minggu lalu.
Ekoran kenyataan pelakon berusia 18 tahun itu yang berbunyi ‘mak Afiq kurang siuman kot’ telah menimbulkan rasa kurang senang kepada pembaca dan turut mendapat kecaman di laman sosial termasuk Twitter.
Dalam pada itu, Eina juga sempat menjelaskan, “apa yang Eina cakap petang tadi sekadar meluahkan...bukan untuk disiarkan.
“Eina lupa nak cakap ‘off record’,

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...