Pages

Wednesday, May 22, 2013

Gambar ibu lahirkan anak di tepi jalan

gugelstviewGoogle Street View memang kini menjadi  fenomena, secara tidak sengaja banyak kejadian unik yang tertangkap olehnya,…

dari aksi kejahatan aksi hubungan seks hingga aksi-aksi yang tak wajar lainnya beberapa kali tertangkap oleh kamera Google, kini yang tak kalah unik tertangkap di kamera Google Street View adalah seorang ibu yang melahirkan di tepi jalan.

Pemandangan sangat langka yang tertangkap Google Street View, seorang ibu melahirkan ditepi jalan

Seorang ibu yang sedang melahirkan bayi di jalanan Jerman tertangkap kamera Google Street View. Nampak pemuda berlutut di dekat bayi yang baru lahir.
Ada wanita lain yang duduk sambil memegang kepala ibu yang berbaring di atas tuala. Ada pula kereta yang diletak sembarangan di samping mereka dengan keadaan pintu yang terbuka.  Gambar yang diambil dari jalan Hubertusallee menimbulkan keributan di berbagai blog teknologi. Namun, banyak pihak yang menilai ini sekedar sensasi buatan.

Alasannya kerana ada hospital di seberang jalan sehingga mereka sepatutnya tidak melahirkan di tepi jalan. Selain itu, ada rumah di dekat mereka sehingga boleh menjadi tempat yang sepatutnya jika terpaksa ingin melahirkan. Belum ada yang mengaku bertanggung jawab atas peristiwa ini. Google juga telah menghapus gambar tersebut. Sebelumnya, seorang lelaki telanjang di dalam bonet kereta tertangkap kamera di Mannheim, Jerman. Google sempat diminta pihak Brazil untuk menghapus beberapa gambar yang menampilkan serangkaian mayat di negara itu.-ruanghati.com
Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...