Pages

Saturday, May 11, 2013

Emma Maembong rampas kekasih Uqasha Senrose?

Emma MaembongTiada angin, tiada ribut, tersebar pula gosip tidak masuk akal tentang Emma Maembong yang dikatakan merampas kekasih Uqasha Senrose

Ally sehingga mereka berdua tidak bertegur sapa sejak hujung minggu lepas.

Terkejut dengan gosip liar berkenaan, Emma Maembong telah tampil membuat penjelasan melalui akhbar kosmo semalam dengan menafikan sekeras-kerasnya tuduhan itu. Berikut ialah penjelasan beliau.

“Saya berkenalan dengan lelaki itu (dikenali dengan nama Ally) selepas Uqasha dan Ally berpisah selama empat bulan. Apabila saya mendapat tahu yang Ally pernah bercinta dengan Uqasha, saya memberikan peluang kepada Ally untuk kembali kepada Uqasha tetapi dia sendiri yang pilih saya. Saya tidak pasti kenapa Ally dan Uqasha putus cinta."

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...