Pages

Monday, April 1, 2013

Wanita Dengan Gambar Bulu Ketiak

Umumnya perempuan sangat sensitif dengan bulu ketiak yang tumbuh
di ketiaknya, namun ada juga perempuan yang enjoy-enjoy saja dengan bulu ketiak yang tumbuh lebat, malah ada di antaranya adalah merupakan public figure. Berikut ini perempuaan public figure yang mempunyai bulu ketiak yang lebat.


Seen Lee. Bulu ketiaknya mencetus kontroversi pada laman sosial dengan gelaran "ketiak berbulu gila".

Sophia Loren. Siapa yang tidak kenal dengan artis cantik ini. Dia termasuk dalam senarai orang yang bangga dengan semak belukar yang tumbuh di ketiaknya.


Caster Semenya. Seorang atlet Afrika Selatan yang memenangi 800 meter pada tahun 2009 lalu dalam acara Olahraga IAAF World Championships di Berlin.


Emer O'Toole. Perempuan berbulu ketiak gila selanjutnya adalah Emer O'Toole. Gadis berusia 28 tahun ini dengan selambanya mengangkat tangan tinggi-tinggi pada ketika di wawancara oleh sebuah stesen TV. Dia mengatakan bahawa sudah 18 bulan tidak mencukur bulu ketiaknya malah dengan bangga dengan bulu ketiak yang tumbuh subur di ketiaknya.


Helena Bonham Carter. Kelihatan enjoy saja ketika makan di siang hari di sebuah Restoran.


Julia Roberts. Artis cantik pemenang Grammy awards ini juga termasuk selebriti yang bangga terhadap bulu ketiaknya. Dia nampak bersahaja ketika mengangkat tinggi-tinggi tangannya pada ketika menerima anugerah Grammy Awards. Bulu ketiak yang tumbuk di ketiaknya sangatlah lebat hingga kelihatan dari jarak yang agak jauh.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...