Pages

Thursday, March 28, 2013

Video AM I PRETTY OR UGLY?Hangat Di Youtube...Mengapa..??

New York - 
Sebuah video memaparkan gadis memakai topi koala dan bertanya 'Adakah saya cantik?' Berjaya menarik perhatian pengguna internet. Ingin tahu?


Video ini memaparkan si gadis dengan topi koala dan membentuk hati senang menggunakan jarinya dan kemudian menanyakan, "Apa saya cantik atau hodoh? Banyak yang mengatakan saya hodoh, dan saya rasa saya memang hodoh, "kata gadis itu dengan suara lembut.

Video yang sebenarnya dimuat setahun lalu itu, iaitu pada 17 Disember 2010, sudah mempunyai hit lebih dari empat juta. Video ini juga mendapat respon pelbagai, mulai dari yang menyokong sehingga yang membenci. Demikian seperti dikutip ST.

Di pihak lain lain, para ahli dalam psikologi kanak-kanak dan keselamatan dalam talian berpendapat, video yang mempunyai 300-1.000 komen ini mewakili gelombang baru kesusahan, bukan soalan sederhana pada diri sendiri atau permintaan afirmasi atau perhatian.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...