Pages

Monday, March 5, 2012

Susu Anlene,Air Cendol

Same gak..
sperti besa loor...
sejak xcdent
tiap pagi ..
Syam pasti sediakan susu anlene tuk aku
Sbenornye..
 aku ni dok suke minum ayer susu tepong nih
tapi...
dek kerna trpakse
dok suka macam mane poong
kena minum jugok  le...
kalu dok doktor peribadi aku maroh le....
jgn silap...
doktor peribadi aku tu Syam  le.
jangan dok  saloh pahe pulak..
Dah berape ari aku dok rase nak makang sandwish sardin nih
tapi ..
dua ari lepaih baru aku oyak ko Syam
So..
kelik kije Syam beli le sardin dengan roti
beli loor gapo hok perlu
tapi lupe pulok beli limau nipis
Sudahnye...
ari ni loor baru buleh makang sandwish nih
tapi x po le
dapat makang jugak cume lambat sikit je..
Sebelum makang sandwish 
aku makang nasik dagang dulu
nasik dagang lauk ikang aye dengan telor rebuih
nasik dagang ni memang paberoot aku nih
Syam beli kat tepi jalan jew
balik kije terus beli
Petang nye pulok..
Syam beli air cendol
urmm sodapnyerrr
yum..yum..yum..
Ni pulak daging bergur loor..
goreng makang macam tue je
ni le makanan baby tiap pagi 
wat mase nie le..
sementaro die jemu..
lepaih ni x tau le pulok die nak makang gapo
czzz..
Selero baby ni kejap-kejap beruboh jew..
Hot dog ni poong samo le
memang makanan baby tiap pagi
hot dog,..
daging berger..
makanan baby lor nih
sementara muokkk...
Tuk makang mlm pulok...
 arini..
 kami makang nasik dengan ikang aye singgang
dannn..
Sambal ,budu jugak ulam.
sodap weih...
Ari ni Syam kelik kije agak lambat cikit
sampai umah ..
 terus mandi..
tukor baju..
antar adik die gi kije
petaggnye ..
sbelum gi kije die masak dulu
siap masak
siap kemas..
Siap semua kije baru le die gi kije
e2 le rutin harian die..
e2 le Syam..

11 comments:

  1. Datang berkunjung...

    Saya sudah cek, memang benar saya sudah follow sebelumnya :)

    www.1sthappyfamily.com

    ReplyDelete
  2. Liat gambarnya bikin saya jadi lapar hihihi, sakit apa ya mba sampai harus minum anlene

    ReplyDelete
  3. Love is the beauty of the soul. alwys suporting her.

    ReplyDelete
  4. melihat pemandangan ini membuat perut menjadi keroncongan dan terliur,hehe
    nice share

    ReplyDelete
  5. adehhh byknya makanan... sy follow sini ye:-)

    ReplyDelete
  6. mmmm..sedap semua..boleh makan x?...lol
    salam kuantan

    ReplyDelete
  7. fuuhh terliur tgok makanan2 tu . waaaa

    ReplyDelete
  8. fuhh macam2 ada.hihihi.tapi kalau mas,air cendol tuh just ambik air je.hihihi.

    ReplyDelete
  9. sedaplah nasi dagang tu...
    serupelah kite,pun x suke susu anlene!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...