Pages

Tuesday, February 21, 2012

Ketam Masak Pedas ,Ketam Masak Gulai Nanas

Ketam Masak Pedas
Ari ni.. 
pagi - pagi agi aku makan nasi dangan ketam masak gulai dan ketam masak pedas
tp x de le pagi sangat
lebih kureng dlm kul 10 gitu le..
Citernye camni..
da tige ari baby dok mintak nak makan ketam
So...
balik keja  pagi tadi Syam bawak le baby gi beli ketam
Sampai due kedai Syam gi beli  ketam tue
Kat pasar Tiram  beli sekilo..rm22
kemudian..
gi pulak kedai Runcit Bukit Tiram
rupanya kat kedai runcit nih  lagi murah nih
Rm15 sekilo
So...
Syam beli agi skilo
Tapikan...
 dalam bulan ni..
ni da kali ketiga Syam masak ketama
an...
ni semue  atas permintaan baby
kali pertama Syam beli skilo stengah Rm37
buet masak gulai dengan nanas
kali kedua..1 kilo 400gm Rm29
gak buet masak gulai
Ari ni...
 kali ketiga lor..2 kilo 400gm..Rm44
Tapi kali ni lain ckit..
Separuh masak gulai ..separuh agi masak pedas
Nak tau nape masak sampei dua jenis?
Czzz..
kali ni..
 Ayu pulak mintak nak makan ketam masak pedas
So..
.due- due la Syam masak
aku pulak x kesah.
dua - dua aku telan
janji sedap an ada selera deh..
Haaa.. .
ni le ketam masak gulai dengan nanas
tapi ni masih kat dalam periuk agi..
tengah masak nih..
Ni pulak gulai ketam yang dah masak nih 
dah siap masuk dalam mangkok poon
tunggu nak ngap je nih..
Ari ni Syam off day
So..
Ari ni giliran Syam pulak temankan Hassan
Cz ..
Lau nak ikutkan Syam emang x de urusan pn..
Ari ni Hassan ni pulak yang nak ke Jb..
Ada urusan..
tapi urusan apa aku x tau le
yang aku tau ada urusan.. tu je
aku pun malas nak tanye
bior lah..
 tue kan urusan die
bukan urusan aku 
So ...
 rasonye x yah  la aku nk menyebuk ..
nak tanye ..
kan..kan..kan...

2 comments:

  1. wah~ sedapnya gulai nanas ketam~ terliur pula..hehe

    ReplyDelete
  2. nampak menyelerakan.. mesti sedap.. yummy!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...