Pages

Sunday, June 9, 2013

Eira Syazira, Azad Tidak Percayakan Pembantu Rumah

EIRA300Pelakon Eira Syazira menjelaskan berikutan terlalu banyak kes penderaan yang berlaku membuatkan dia dan suami, Azad Jasmin tidak mempercayai khidmat pembantu rumah
bagi mengurus keperluan anak sulung mereka yang kini berusia lima bulan.
Eira, 29, berkata, dia dan Azad akan menyusun jadual lakonan masing-masing dengan sebaik-baiknya supaya dapat bergilir-gilir mengambil tanggungjawab menjaga anak mereka, Amarra Sofea Rose.
"Azad tidak mahu ambil pembantu, dia takut kerana banyak kes penderaan oleh pembantu rumah yang kita dengar sekarang.
"Oleh itu kami akan ambil tawaran yang mana jadual tidak sama jadi kami boleh gilir-gilir jaga Amarra," katanya ketika dihubungi mStar Online, di sini, Jumaat.
Tambah Eira, dia turut memilih tawaran yang benar-benar dirasakan sesuai dengan masa dan jadual suami.
"Sekarang sudah jadi ibu, keutamaan mestilah kepada keluarga, kalau ada tawaran berlakon saya akan rujuk kepada Azad terlebih dahulu.
"Jika jadual bertindih dan Azad ada tawaran filem, saya akan tolak tawaran saya untuk beri keutamaan pada keluarga, biar dia bekerja," katanya.
Jelas Eira, dia juga sering mengambil peluang ketika produksi berhenti rehat untuk balik ke rumah bagi menyusukan Amarra.
"Amarra menyusu badan, jadi jika penggambaran direhatkan sebentar saya akan terus balik ke rumah untuk menyusukan dia.
"Memang sukar juga terpaksa berlari-lari ke sana-kemari, tapi ia lebih baik daripada saya asik terkenangkan dia di lokasi,
Sumber









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...