Pages

Tuesday, June 11, 2013

Black Mentor Hampir Putus Tunang

GAMBAR-BLACK-MENTOR-DAN-TUNANG-CIRAKHAIRI-1Black mempunyai alasan tersendiri apabila enggan mendedahkan tunangnya, wanita yang dikenali sebaga

i Cira Khairi, kepada umum. Begitupun, sekali-sekala terpampang juga wajah wanita ini di laman sosial Instagram penyanyi terbabit.

“Bukan sekadar tidak mahu mendedahkan insan tersayang, malah Black turut merahsiakan majlis pertunangannya yang diadakan 26 Januari lalu.

Agak tidak adil kalau saya beritahu sekarang kerana ramai rakan media yang ingin mengetahuinya. Jadi, pada sidang media itu nanti, saya akan umumkan tarikh, tema dan lokasi majlis,” katanya.

Mengakui dugaan bertunang amat berat, ditambah pula dirinya seorang artis, Black bimbang berdepan ujian yang boleh menyebabkan ikatan mereka terlerai.

Namun, saat dirinya berhati-hati menjaga hubungan, Black tetap tidak dapat lari daripada dugaan amat hebat, sehingga hampir memutuskan tali pertunangan.

Sebulan selepas termeterai ikatan itu, perasaan bercampur-baur mula menyelubungi diri masing-masing. Waktu itu, pergaduhan dan pertikaman lidah mudah saja tercetus, walaupun dek kesilapan kecil.

Tidak tahu punca sebenar sehingga berlaku ‘perang besar’, Black bertindak menemui pakar rawatan alternatif. Dari situ dia menyedari, mereka terkena buatan orang.

“Sebab itu saya tidak mahu menonjolkan dirinya kepada umum. Kami bergaduh sampai ke tahap masing-masing sudah tiada perasaan dan hampir saja memutuskan pertunangan. Saya tidak tahu siapa yang lakukan? Tetapi saya diberi tahu, orang yang melakukannya ialah orang yang dikenali.

“Saya tidak pernah berdendam atau bermusuh dengan sesiapa. Namun apa yang berlaku mungkin ada hikmahnya,” katanya.

Sudah memperlengkapkan diri untuk bergelar suami, persiapan majlis perkahwinan yang dijangkakan berlangsung selepas Aidilfitri nanti juga kini mencapai 70 peratus.

Namun, penyanyi berusia 26 tahun ini tetap merahsiakan tarikh sebenar hari bahagianya. Black hanya akan mengumumkan tarikh bersejarah itu pada sidang media yang akan diadakan 3 Julai nanti.

“Agak tidak adil kalau saya beritahu sekarang kerana ramai rakan media yang ingin mengetahuinya. Jadi, pada sidang media itu nanti, saya akan umumkan tarikh, tema dan lokasi majlis,” jelasnya lagi.

“Apa yang penting bagi saya, selesai yang wajib (akad nikah) dulu. Sebelum puasa, saya akan menghadiri kursus kahwin dan menyudahkan beberapa lagi urusan termasuk hantaran kerana masa semakin suntuk,” katanya yang akan keluar dengan dua single baru berjudul Puisi Sang Dewi dan Takkan Terpisah, yang dijadikan runut bunyi masing-masing untuk filem Lemak Kampung Santan dan drama siaran Astro.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...