Pages

Saturday, June 8, 2013

Artis wanita naik angin bila ditegur tayang aurat di bulan Ramadan

Ainul Aisyah di Media MalayaLama tidak mendengar perkhabaran pelakon yang bernama Ainul Aishah ini. Sejak berkecimpung di dalam bidang perniagaan Tutti Frutti,

sudah jarang nampak kelibat Ainul Aishah di dalam kaca TV.

Blog hiburan, Beautiful Nara telah memuatnaik screenshoot Instagram pelakon comel ini yang mengisahkan mengenai privasinya ‘dicabul’. Pelik jugak tak suka ditegur tapi sengaja menguploadkan gambar-gambar kurang senonoh serta berbuka-bukaan di laman sosial…

ainul aishahGambar tersebut telah pun diupload oleh Ainul Aishah menerusi Instagramnya di bulan Ramadhan ini. Salah seorang pengikut Ainul telah pun menegur cara pemakaian Ainul yang agak tidak sesuai untuk bulan puasa. Sayangnya teguran ikhlas tersebut telah disalah ertikan oleh Ainul Aishah.

ainul aishahAinul Aishah menyatakan yang Instagramnya adalah tempat untuk fun-fun dan tak boleh nak gaduh-gaduh atau tunjuk angel.

ainul aishahAinul memberitahu kalau ingin menegurnya, tegurlah di tempat lain. Bukan di Instagram ini. Mungkin sebab itu si peminat ini menghantar email kepada blog hiburan tersebut.

ainul aishah
Dan Ainul mengakui yang dirinya agak rimas dengan orang yang busybody ini.
ainul aishahainul aishahMenurut blog tersebut, teguran yang diberikan itu bukannya salah. Mungkin Ainul Aishah salah faham tentang niat suci teguran tersebut.

ainul aishahApa kata anda?

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...