Pages

Friday, May 31, 2013

Pelakon cantik ini berlagak diva salah tempat

________article-2141931-1301477A000005DC-282_634x553KALAU sudah dikenali sebagai bintang popular, sifat diva yang ada dalam diri mereka sukar dikikis.

Pelakon seperti Kate Beckinsale misalnya, sudah biasa dilayan seperti ratu. Boleh dikatakan semua perkara tentang kehidupannya diuruskan oleh orang lain. Malah, sifat aktres itu juga dilihat kurang menyenangkan mata pihak lain apabila dia tergamak menyuruh wanita tua membawa barang-barang peribadinya baru-baru ini. Merasa diri sebagai seorang superstar, Beckinsale sanggup menyuruh seorang wanita tua untuk mendorong troli barang di sebuah lapangan terbang minggu lalu. Menurut suatu sumber, wanita itu memang seorang pegawai yang bertugas di situ.

Namun melihat usia dan barang yang harus ditolaknya, perbuatan Kate itu dianggap tidak bertimbang rasa. "Ketika wanita tua itu menolak troli penuh dengan barangan Kate, dia hanya berjalan santai di sebelahnya. Pada hal Kate jauh lebih kuat daripada wanita itu, apa lagi Kate pernah belajar seni bela diri dan sering berlatih di gimnasium untuk membentuk badannya. "Jika Kate benar-benar penat, semestinya dia memilih orang yang lebih muda daripada wanita itu untuk membantunya. Perbuatan pelakon filem ini memang tidak wajar ditiru," kata sumber yang menyaksikan kejadian yang dilakukan pelakon Underworld itu.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...