Pages

Thursday, April 25, 2013

Milea Aimilia kamaruk kahwin lelaki tua

Milea AimiliaPelakon Milea Aimilia minat dengan lelaki tua dan tidak
menjadi halangan baginya seandainya ditakdirkan bertemu jodoh dengan individu berusia 10 atau 20 tahun lebih tua daripadanya.
Milea atau nama sebenarnya Noor Melia Aimiellia Zaidi, 19, berkata, dia juga tidak mempunyai masalah untuk menjalinkan hubungan cinta dengan lelaki yang sudah berumah tangga serta bersedia hidup berpoligami.

“Entah kenapa saya memang cukup tertarik minat dengan lelaki yang lebih berusia. Bagi saya mereka sangat maskulin, seksi dan juga matang. Antara contoh terdekat ialah tokoh politik, Khairy Jamaluddin Abu Bakar.
“Malah saya juga sedia hidup bermadu seandainya jodoh ditulis begitu. Mungkin ramai yang berasa pelik dengan kenyataan ini tetapi bagi saya, daripada lelaki itu curang di belakang, lebih baik lagi saya hidup berpoligami.
“Lagipun seronok rasanya hidup bermadu dan jika tinggal sebumbung. Dibenak saya, tiada msalah lelaki mempunyai perasaan cinta terhadap lebih daripada seorang wanita dan asalkan mereka adil dan masing-masing mempunyai persefahaman, tidak ada masalah,” katanya.
Bagaimanapun tambah pelakon itu, walaupun tidak kisah dengan cara hidup berpoligami, namun dia sering mengingati dirinya supaya tidak mengganggu lelaki yang sudah berumah tangga.
“Ibu saya selalu berpesan, walaupun dia tidak kisah dengan siapa jodoh saya nanti tidak kiralah lelaki bujang, duda atau suami orang, tetapi dia memberi amaran supaya tidak menggatal dengan suami orang.
“Malah, saya sendiri juga cuba elak daripada menggoda lelaki yang sudah berkahwin, walaupun terdapat empat hingga lima lelaki yang berstatus Datuk cuba memikat saya,” tuturnya lagi.
Sementara itu, pelakon filem Karipap Karipap Cinta ini mengakui sejak namanya menjadi perhatian gara-gara kontroversi video bogel, dia agak sukar untuk menerima tawaran berlakon daripada mana-mana pihak produksi.
Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...