Pages

Thursday, April 25, 2013

ISU TUDUNG : KENYATAAN MEMEY SUHAIZA

memTerbaru mengenai Memey Suhaiza. Dia dikhabarkan telah mengambil keputusan yang sangat menggembirakan semua

. Beliau akan bertudung. Ini adalah kata-kata beliau yang dipetik di portal gua :

Saya memang dah buat keputusan untuk terus bertudung. Keputusan ini saya buat bukan kerana desakan sesiapa, tetapi datang dari hati saya sendiri. Selama beberapa hari ini saya berasa sangat selesa dan tidak janggal apabila mengenakan tudung. Jadi, adalah lebih baik saya buat perubahan ini. Mungkin sudah sampai masanya saya pakai tudung. Sejujurnya saya tidak mahu perkara ini diheboh-hebohkan. Saya tidak mahu ada pihak yang tersalah anggap dengan perubahan saya ini. Namun, saya bersyukur dan gembira dengan perubahan ini. Harap peminat doakan yang terbaik untuk saya dan keluarga

Sehubungan dengan itu, pastinya yang paling gembira tika ini adalah suami kesayangannya, Norman Hakim.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...