Pages

Monday, April 29, 2013

Adakah Fazura Sudah Bersedia Untuk Berkahwin Tahun Ini?

Adakah Fazura Sudah Bersedia Untuk Berkahwin Tahun IniBERTEMU bintang Gol dan Gincu ini di majlis pelancaran sebagai duta terbaru Colgate adalah satu kesempatan untuk mencungkil rahsia hatinya yang sering dipendam.

Lebih-lebih lagi model jelita ini mengakui tidak suka berkongsi kisah peribadinya dengan umum.

Namun, apabila diaju pertanyaan, benarkah dia sudah berkahwin secara diam-diam, lantas empunya diri tersenyum dan tergelak.

Jelas pemilik nama Nur Fazura Sharifuddin atau lebih dikenali sebagai Fazura ini, sememangnya sudah berniat untuk mengakhiri zaman solo apabila usianya mencecah 30 tahun.

"Ia bukan bermakna saya sudah berkahwin tetapi memang saya berazam untuk kahwin ketika berumur 30 tahun dan tahun ini genaplah angka tersebut," katanya.

Pun begitu, kata Fazura, dia berharap ianya menjadi kenyataan dan peminat juga mendoakan impiannya itu tercapai.

"Doakan yang terbaik untuk saya," kata pelakon filem Pisau Cukur ini.

Ditanya adakah dia akan terus aktif sekiranya sudah memegang status isteri, kata Fazura, dia harus mengotakan janji yang dibuat kepada ibunya sebelum ini iaitu akan meninggalkan dunia lakonan jika berkahwin nanti.

"Saya sudah berjanji dengan ibu akan berhenti berlakon jika berkahwin. Bagi saya inilah pengorbanan seorang isteri kepada suami," katanya.

Dalam pada itu jelas Fazura, sekiranya bakal suaminya seorang pelakon, lelaki itu juga perlu berhenti daripada bidang tersebut.

"Kami sama-sama perlu fokus kepada rumah tangga dan saya juga percaya bahawa ini adalah salah satu cara saya hormati dia," katanya yang tetap berhenti berlakon meskipun bakal suaminya itu ahli perniagaan atau sesiapa sahaja.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...