Pages

Thursday, June 14, 2012

Awek cun cium budak lelaki 16 tahun nak bunuh diri

Screen shot 2012 05 31 at 8.06.38 PM Strangers Kiss Saves Suicidal 16 year old Boy picture
Budak lelaki cina ini hendak membunuh diri kerana meresa dia  kesorangan tak dipedulikan...disebabkan dia kehilangan ibu  sejak  kecil. lagi..ayahnya pulak tidak pedulikannya lagi sejak dh kahwin lain,sementara ibu tirinya  pulak tk sukekannye.Jadi dia ambil keputusan utk bunuh diri dengan  naik ke jejantas dan cuba untuk terjun tp

Kejdian ini disedari oleh orang ramai yang ada di situ

Kemudian Datang seorang awek cun  mendekati untuk cuba memujuknya dan awek itu berjaya..Awek tu terus menciumnya..Tindakan awek cun mencium budak itu memberi ruang  pada pasukan penyelamat untuk menarik budak itu ke atas...dan .bila ditanya kenapa awek tadi mencium budak tadi..awek itu berkata,budak tersebut ingin membunuh diri kerana rasa diri tk disayangi ..Jadi cara paling senang untuk menunjukkan  yg masih ada orang yg sayang padanya  adalah dengan menciumnya sebagai cara untuk memberitahu ,masih ada orang yang sayang padanya..

Saksikan Video Kejadian Cubaan membunuh diri diakhiri dengan ciuman dengan  menekan readmore dibawah...
.

1 comment:

  1. Harap budak lelaki ni dah ada semangat nak menjalani kehidupan yang lebih ceria dan bahagia selepas di cium oleh awek cun tadi... :)

    Entri Terkini :
    Tips Cinta Bahagia Cara Memikat Hati Wanita Idaman Anda

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...