Pages

Sunday, February 19, 2012

Syam naik gaji

Semalam syam balik kerja agak lewat 
ada meeting kat tempat kerja
rupa -rupanya nak bagi surat kenaikan gaji
Syukur alhamdulillah
Abih meeting Syam terus gi pasar beli lauk untuk ari ni
disebabkan tak tau nak makan lauk apa
ayam,daging,,udang,sotong,babat semua aku dah muak
jadi aku suruh je Syam beli ikan kembung untuk buat gulai
untuk makan malam tu pulak Syam terus beli nasik lemak lauk ayam goreng
jadi balik terus makan je la
 lagipun dia dah penat nak masak
Ha cam ni le nasik lemak yang Syam beli semalam
Ni pulak gulai ikan kembung yang syam masak pagi tadi
apa lagi makan nasi berlauk ikan kembung gulai le aku pagi tadi
malam nya pulak anak perempuan beli nasi goreng seafood
Ni la nasi goreng Seafood yang aku makan malam ni
aku memang suka nasi goreng seafood ni
tapi tak le makan selalu
jemu..
sekli sekala boleh le..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...