Pages

Wednesday, December 28, 2011

Kenangan di Tasik pelangi indah

Smalam Anak Anie ni off day
Jadi kami gi jb 
Ni Sugu kawan anak Anie
diapun nak gi Jb sekali jadi dia datang la rumah Anie dulu
Tapi nasib sugu ni malang sikit semalam
dalam perjalanan ke rumah Anie dia kena saman kat Putri wangs
Sugu ni nak gi Jb nak isi borang duit ihsan yang rm500 tu
Nak gi sorang takut
tapi malangnya tak tau no ic mak dia
jadi tak dapat nak buat apa la
Macam ni la keadan kat Angsana
Sibuk ,
ramai sngat orang
Kebanyakannya nak isi borang tu la
Balik dari jb kami terus ke Taman Pelangi Indah
singgah kat restoran Sedap selalu makan nasi
Ani suka makan kat sini sebab bukan saja nama restorannya sedap selalu
masakannyapun sedap
Sebelum balik kami singgah di tasik Taman Pelangi Indah
bawa baby nak gi main buai kat taman
Sugu la yang dok melayan kerenah baby ni
anie dok kat wakaf je
nampak tak?
tu yang dok kat wakaf tu
tengok tu  da dapat main kat taman
baru puas hati baby
Siap berposing-posing lagi
Buai laju-laju

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...